Subject: Vs: Toimeaine camizestrant eesti keeles
From: Mailis Eelmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Liina Salur" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 12:14:37 +0200

Tere

Aitäh kirja eest.

Teie pakutud tõlge on täiesti korrektne. Toimeaine „camizestrant“ tõlgime
eesti keelde kui „kamisestrant“.

Kui Teil on edaspidi teisigi toime- või abiainete tõlkeküsimusi, siis
võite kirjutada otse minu meiliaadressile.

Kena päeva

Mailis Eelmäe

Ravimiamet

arendus-ja haldusosakond

spetsialist

Tel 737 4140

[email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

From: Noodla-Pärna, Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 10:59
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Toimeaine camizestrant eesti keeles

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Igaks juhuks konsulteeriks Ravimametiga üle, et kas toimeaine
„camizestrant“ tõlgime eesti keelde kui „kamisestrant“?

Suur aitäh ette!

Tervitades

Liis Noodla-Pärna

Regulatory Affairs Manager, Nominated Signatory

__________________________________________________________________________
___________________

AstraZeneca

CEE-BA MC| Medical & Regulatory | Baltics

Valukoja 8, 11415 Tallinn, Estonia

T: +372 654 9600 M: +372 53 889 588

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Please consider the environment before printing this e-mail

This e-mail is intended solely for the use of the addressee. In case the
addressee is an AstraZeneca employee only it is not meant for distribution
or disclosure outside AstraZeneca.The information in this e-mail may be
personal or confidential and may be subject to attorney-client privilege
or other confidentiality protections. Any views or opinions presented do
not necessarily represent those of AstraZeneca. Should you receive this
message by mistake, please notify the sender immediately and delete this
e-mail from your system without opening the attachment.

Please consider the environment before printing this e-mail.